Компанія «IMPERIA HoReCa» здійснює повернення та обмін товарів неналежної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Важливо!

Якщо Ви отримали замовлення, яке не відповідає за кількістю Вашого замовлення, або в замовленні присутня продукція, що не має товарного вигляду, ВАЖЛИВО протягом 2 діб після отримання замовлення зв'язатися з нашими менеджерами для подальшого вирішення всіх питань на це замовлення.

Якщо Ви отримали посилку з пошкодженнями, які можуть статися під час доставки логістичними компаніями, то ми радимо ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряти посилку на предмет виявлення можливих пошкоджень як у відділені, так і при доставці кур'єром логістичної компанії.

 
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після оплати та отримання товару покупцем, за умови: 

  - Збереження товарного вигляду;

  - Збереження оригінальної упаковки без пошкоджень;

  - Повна комплектація та кількість товару згідно оформленому та отриманому замовленню;

  - Обов'язкова наявність документів підтверджуючих купівлю ( рахунок, квитанція, видаткова накладна від постачальника).

Повернення коштів:

Після узгодження всіх питань, Повернення коштів здійснюється виключно в безготівковій формі на розрахунковий рахунок або банківську картку покупця, з яких було здійснено оплату за товар.

Для оформлення заявки на обмін або повернення товару – зв'яжіться з нами та надайте, будь-ласка, детальну інформацію щодо вашого замовлення. 

Зворотня доставка товарів здійснюється виключно за рахунок покупця.

Просимо дотримуватись усіх рекомендацій, щодо повернення, обміну товару, та поверненню коштів, щоб усе пройшло швидко та легко.