Компанія «IMPERIA HoReCa» здійснює повернення та обмін товарів неналежної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Важливо!
Якщо Ви отримали замовлення, яке не відповідає за кількістю Вашого замовлення, або в замовленні присутня продукція, що не має товарного вигляду, ВАЖЛИВО протягом 2 діб після отримання замовлення зв'язатися з нашими менеджерами для подальшого вирішення всіх питань на це замовлення.
Якщо Ви отримали посилку з пошкодженнями, які можуть статися під час доставки логістичними компаніями, то ми радимо ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряти посилку на предмет виявлення можливих пошкоджень як у відділені, так і при доставці кур'єром логістичної компанії.
Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після оплати та отримання товару покупцем, за умови:
- Збереження товарного вигляду;
- Збереження оригінальної упаковки без пошкоджень;
- Повна комплектація та кількість товару згідно оформленому та отриманому замовленню;
- Обов'язкова наявність документів підтверджуючих купівлю ( рахунок, квитанція, видаткова накладна від постачальника).
Повернення коштів:
Після узгодження всіх питань, Повернення коштів здійснюється виключно в безготівковій формі на розрахунковий рахунок або банківську картку покупця, з яких було здійснено оплату за товар.
Для оформлення заявки на обмін або повернення товару – зв'яжіться з нами та надайте, будь-ласка, детальну інформацію щодо вашого замовлення.
Зворотня доставка товарів здійснюється виключно за рахунок покупця.
Просимо дотримуватись усіх рекомендацій, щодо повернення, обміну товару, та поверненню коштів, щоб усе пройшло швидко та легко.